Annonsering i sosiale medier

Sosiale medier som kommunikasjonskanal kan være en viktig brikke for å skape vekst for ditt selskap.

Når du har definert hvem du er for dine kunder og har en plattform for å snakke til dem, vil du kunne skape en direkte dialog til målgruppen din. På denne måten er sosiale medier en utmerket kanal for å bygge merkevaren din og skape gode relasjoner til din målgruppe. Chatfunksjoner og kommentarfeltet gir målgruppen din en ukomplisert mulighet for å gi tilbakemeldinger og få tilgang til kundeservice.

Bruk sosiale kanaler til å skape gode relasjoner til din målgruppe
Hvis du bruker sosiale medier på en god måte kan du skape verdifulle bånd til målgruppen din. Hvilke kanaler du bør velge avhenger av hvem du er, hva du selger og hvem du ønsker å selge det til.

Øk synligheten betraktelig med betalt annonsering
Annonseringsverktøyene til Facebook, LinkedIn m.a. byr på unike muligheter for å nå nye kundesegmenter og nå ut til spesifikke geografiske områder, demografiske kriterier som alder, kjønn eller interesser.

Workshop for sosiale medier
Vi begynner gjerne et nytt kundeforhold med en innledende workshop. Dette har vist seg å være svært effektivt for å avklare målgrupper, tone-of-voice, kommunikasjonsstrategi og avklare arbeidsfordelingen mellom oss og dere. Sammen skaper vi de beste resultatene.

Hva kan Excellerate Digital hjelpe deg med i sosiale medier?
Excellerate Digital kan hjelpe deg med innholdsproduksjon, kommunikasjonsstrategi og annonsering i sosiale medier.

Relatert

De 30 beste triksene og idéene og leadsgenerering

Generering av leads av høy kvalitet og i store mengder er en markedsførers viktigste mål. Overraskende nok mener bare én av ti at kampanjene deres for leadsgenerering er effektive. Hva skjer?

Hvordan bruke sosiale medier i din B2B-kommunikasjon?

Har du tatt et bevisst valg og vet du hva du ønsker å oppnå med din digitale kommunikasjon?

7 steg for å lage en effektiv digital strategi

Vi lever i et digitalt kaos. Bedrifter er avhengig av en digital strategi som er knyttet til virksomhetens forretningsmål for å skape resultater.