• Sammenlignbar økning plagg pr. kunde for oktober ble +6%
• Sammenlignbar økning snittsalg for hele perioden 01.09.15 tom 31.12.15 ble
16 kroner (4%)
• 23% omsetningsvekst september tom november. Akk tom 31.12 ble 8%.
Noe svakere desember, men snittsalget økte fra et høyt nivå med +2%, og vi leverte en særdeles god hitrate.
• Det er selvsagt mange tiltak som bidrar til økt snittsalg, men vi ser det som realistisk å anta at 10 kr. av økningen på snittsalget er et resultat av PO.P SCHOOL i kombinasjon med oppfølging, hvilket betyr en avkastning pr investert krone på 2,11 kr., og dette etter bare 2 måneder med POP SCHOOL.
-Satsningen med PO.P SCHOOL er like mye et tiltak for å bygge salgskultur over tid som resultateffekt her og nå. Salgstrening satt i system i kombinasjon med tett oppfølging og best practice historier på lukket Facebook-side bidrar til salgs- og prestasjonskultur. Vi skaper vinnere, og vinnere blir sett!